“Cilësia e shërbimit kundrejt konsumatorit dhe ofrimi i përvojës së konsumatorit”, ishte moduli i tretë në përfundim të trajnimeve, pranë qendrës Protik në Tiranë, nga INNVEST(veprimtari këshilluese në fushën e inovacionit) me përfaqësues nga Autoriteti Kombëtar i Ushqimit. Objektiv në këtë modul ishte koncepti i komunikimit interaktiv, midis pjesëtarëve të ndryshëm, përmes aplikimit të sigurisë ushqimore nga subjektet ushqimore dhe përshtatja e konceptit ligjor në praktikën operacionale. Gjatë trajnimit u diskutua edhe ofrimi i përvojës së konsumatorit përmes sigurisë ushqimore. Tejet e rëndësishme mbetet përmbushja e pritshmërive të konsumatorëve në drejtimin e një ushqimi të sigurt dhe higjienik.
![](https://aku.gov.al/wp-content/uploads/2024/07/WhatsApp-Image-2024-07-25-at-10.51.56-AM-225x300.jpeg)
Fushatë sensibilizuese për OBU-të që prodhojnë dhe tregtojnë akullore
Fushata sensibilizuese për subjektet të cilat prodhojnë dhe tregtojnë produktin