Trajnim “Menaxhimi i cilësisë dhe komunikimit strategjik”

“Menaxhimi i cilësisë dhe komunikimit strategjik” ishte moduli i dytë i trajnimeve, zhvilluar pranë qendrës Protik në Tiranë, nga INNVEST (veprimtari këshilluese në fushën e inovacionit) me përfaqësues nga Autoriteti Kombëtar i Ushqimit. Objektiv në këtë modul ishte gjenerimi i avantazheve konkurruese, me aftësi të mira komunikimi për të kuptuar dhe ndihmuar konsumatorin. Gjatë trajnimit u diskutuan në interaktivitet sigurimi dhe ndjekja e duhur e kërkesave për informacion, në mënyrë që të trajtohen në kohë, I unifikuar dhe i bazuar në shkencë për të arritur sa më shumë besimin tek publiku. Mënyra e vendosjes së mesazheve tê duhura, duke kapërcyer barrierat e zakonshme, në mënyrë që të ndërmerren veprime pasuese në kohë.

Shperndaje

Facebook
Twitter
LinkedIn

Më shumë lajme

Informacion për Publikun

Autoriteti Kombetar i Ushqimit bën me dije qytetarëve që është në gadishmëri dhe veprim të menjëhershëm, me efektivitet të plotë për cdo rast të cënimit të Sigurisë Ushqimore me qëllim garantimin e konsumatorit vendas. Garantimi i sigurisë ushqimore është një proces dinamik, për të cilin stuktura qëndrore dhe ato ligj zbatuese përgjigjien rast pas rasti, pavarësisht ngjyrimeve politike dhe daljeve mediatike për tëtërhequr vëmendje.  Transparenca e komunikimit të riskut me publikun është gjithashtu një proces thelbësor në informacionin korrekt përkonsumatorin,