AKU FOKUSIN TEK KONSUMATORI

Autoriteti Kombëtar i Ushqimit bën publike orarin zyrtar ku çdo konsumator/OBU mund të paraqitet pranë drejtorive rajonale për të ngritur shqetësimet apo problemet që ata kanë.
12 drejtoritë rajonale do të mbajnë shënim çdo diskutim dhe problematikë, më pas Drejtoria e Përgjithshme do ti bëjë publike këto takime.
Qëllimi i kësaj nisme është rritja e sensibilizimit dhe informimit të konsumatorit gjithashtu dhe të operatorëve të biznesit.

Shperndaje

Facebook
Twitter
LinkedIn

Më shumë lajme

Informacion për Publikun

Autoriteti Kombetar i Ushqimit bën me dije qytetarëve që është në gadishmëri dhe veprim të menjëhershëm, me efektivitet të plotë për cdo rast të cënimit të Sigurisë Ushqimore me qëllim garantimin e konsumatorit vendas. Garantimi i sigurisë ushqimore është një proces dinamik, për të cilin stuktura qëndrore dhe ato ligj zbatuese përgjigjien rast pas rasti, pavarësisht ngjyrimeve politike dhe daljeve mediatike për tëtërhequr vëmendje.  Transparenca e komunikimit të riskut me publikun është gjithashtu një proces thelbësor në informacionin korrekt përkonsumatorin,